Ke jepun ke kita !

Assalammualaikum, Hi Wah wahh! Lama nye aku rasa tk masuk sini 😂 Payah le laptop kosong , tkleh nk bukak google pun. Mmg payah le cite...


Assalammualaikum, Hi

Wah wahh! Lama nye aku rasa tk masuk sini 😂 Payah le laptop kosong , tkleh nk bukak google pun. Mmg payah le cite dia nk masuk kn. Ni pun pakai jelha fon.

Tujuan aku buat entry kali ni. Aku nk tanya, ada tak sesiapa pernah bercuti ke JEPUN dengan bajet student ? Fhm kn bajet student tu cemane ? Kan kan? Hee. Faham takpa. Tk fhm tengok perkataan pertama BAJET STUDENT tu. Faham la nnt. Kehkeh.

Aku planning nk ke JEPUN next year. Bulan 2. Tapii takde pengalaman kesana lagi. Nak carii la pakejj travel yg agk murh ke yg berptutan ke kn. Tu nk mtk akak akk abg semua pendapat sikit.

Dah pening usha pakej dekat IG dgn FB semua mcm tk paham. Hahaha. Kalau akak akak abg semua ad agen yg berpatutan harga dia. Boleh la suggest. Hee. Nk jugak merasa ke sana. Hehe. Tq

You Might Also Like

2 comments

  1. Wahh seronok ada perancang nak g jepun...~

    ReplyDelete
  2. Wahh seronok ada perancang nak g jepun...~

    ReplyDelete

Followers