Getting better

Assalammualaikum, Hi awakk semua. Mood tengah rajin nk ni. Tu yg dua tiga harini ad post je.hehehe. Korang mesti pernah ad masalah kulit ...


Assalammualaikum, Hi awakk semua. Mood tengah rajin nk ni. Tu yg dua tiga harini ad post je.hehehe. Korang mesti pernah ad masalah kulit kusam, jerawat, blackhead, whitehead, dll kan? Aku pun sama. Tp lepas guna satu produk ni, alhamdulillah muka semakin okay. Kurang berminyak. Tp kt hidung ni je payah sikit nk hilang.

Bila aku consume guna produk ni, mmg nmpak sgt perubahan dgn muka ak. Makin cerah. Dulu aku gelap. Siyes cakap, sbb selalu main panas. Hehehe. Skg ni alhamdulillah la okay sikit. Tp belak dkt muka tu masih ad just dh kurg je. Yela mne tk belak kan. Hari hari aku dok merempit pegi class. Hahaa.

So far, okay la produk yg ak guna ni. Cuci muka ak guna sabun kopi, krim siang, malam aku pakai glow glowing, pastu aku pakai sunblock dia sekali. Serum aku pakai qu puteh. Alhamdulillah la. Skg muka makin okay. Jerawat pon dh kurg, parut semua pun makin hilang. Tp produk ni bergantung pd kulit kita jugak kn. Ad yg rasi ad yg tidak.


Ni muka selepas guna produk semua tu, makin okay kan? 


Ni sebelum, nampak kan perbezaan dia? Yg ni agak gelap kan? Dan byk parut
  • Kalau korang rasa kulit korang sesuai boleh la cuba. Tp bg kulit sensitif tu better tny yg pakar yee. 


You Might Also Like

1 comments

  1. Nampak perubahan, lebih cerah... kalau serasi boleh terus gunakan...

    ReplyDelete

Followers