Tabung kecil

Assalammualaikum, hi. Masa kecik dlu korang mesti ada tabung kan? Mak ayah galak kn menabungkan? Klau ad duit syiling ak rajin kutip nk...



Assalammualaikum, hi. Masa kecik dlu korang mesti ada tabung kan? Mak ayah galak kn menabungkan? Klau ad duit syiling ak rajin kutip nk letak dlm tabung unta aku dlu. Skg ni dh belajo jauh dari family, menabung la balik. Tkde la aku menabung utk travel. Ak menabung kecil je, menabung utk waktu terdesak. Time tu berguna duit tabung kecil ni. Hehehe

Dah dekat beberapa bulan la aku tk simpan dh. Tkde masa nk amik stok baru, takda masa nk up brg baru. Update blog ad je masa. Kan? Hahaha. Bulan ni mood menabung aku dh dtg balik. So ak amik stok baru iron patch & non iron patch. Mana tau boleh tmbah pendapatkn. Hee. InshaAllah.

Btw, klau korg ad yg stay penang (pulau) nak beli tdug borong ke, baju preloved ke. Boleh pm aku. And peminat tudung saudia yg trending skg ni, dh ada dlm stok aku. Paling best harga mesti la lagi murah. Hee. Klau rasa nk shopping online, dan tolong ak menambah isi perut tabung kecil aku tu, boleh la visit blogshop aku.

Student, ini jelha yg aku mmpu buat utk tmbah pendapatan. Nk cari part time jadual class aku sem ni agak padat. Em. Doakan tabung kecil aku kenyang ye, hee. 

You Might Also Like

3 comments

  1. takpa, buat bisnes sikit-sikit nanti dah tahu selok belok boleh buat lebih lagi kan?

    ReplyDelete
  2. Yeayy! Nanti nak check it outttt... Kite pun run a small small business dreamcatchers buat masa ni. Semoga kita sama sama dilimpahkan rezeki yang berkat dan banyak, insyaAllah ameen...

    ReplyDelete
  3. Samalah :D saya pun masih amalkan menabung.... Dulu niat nak simpan tuk travel katakan, tapi terguna je.. Sekarang ni buat balik menabung.. Kalau dah terdesak, rasanya terguna juga nanti..hehehe

    ReplyDelete

Followers