Temudugaa!

Assalammualaikum, hi uols. Tadi bukak email terkejut tgok, tetiba ad email tahniah bagai. Ingat kan sape la wish tahniah. Rupanya tahniah...


Assalammualaikum, hi uols. Tadi bukak email terkejut tgok, tetiba ad email tahniah bagai. Ingat kan sape la wish tahniah. Rupanya tahniah! Anda twepilih untuk temuduga MAZDA MECHANIC PROGRAM, BODY & PAINT. Bila masa la aku apply untuk program ni aku pun tktau. Tengok dia punya elaun 500-600, untuk student mcm aku jmlah tu agak banyak la.

Kan? Then tengok lagi, tempoh dia pulak 1 1/2 tahun sahaja. Lagi ada hostel. Tunjuk kt kak ipar aku, digelakkan kn nye. Hahaha --' Aku pelik je, bila dh blajo ni memacam program yg aku minat dapat, haritu dpt keje terus. Rasa rugi je tk pegi. Ni dapat lagi. Kak ipar aku cakap mazda ni tentu dpt kerja, ye ehh?

Kalau korang kn? Korang pergi atau pun korang buat taktau?

You Might Also Like

5 comments

  1. Kalau saya, kalau dah sambung belajar, better teruskan sambung sahaja kot?
    Semoga dapat buat keputusan yang baik.

    ReplyDelete
  2. Wahh.. ini tanda rezeki awak. Terpulang pada awak samaada nak terus belajar. Kalau itu bidang yang awak minat, teruskan.. yang penting, bila da abis belaja, harap awak dapat kerja dlm bidang tu juga. Jadi tak sia2 ilmu yang ditimba. Good luck :)

    ReplyDelete
  3. Mybe sy lepaskan je, teruskan bljar jelha. Hee. Lg pon dh sem3 rasa rugi pulak

    ReplyDelete
  4. study first..

    kalau sebagai side income baru cari keje yg ringan2, biar tak terlalu beban sangat

    ReplyDelete

Followers