Bawang.......


Assalammualaikum. Dan hi. Gambar hanya sekadar hiasan. Masih practical di kedai ibu. Hehe. Harini selesai kenduri doa selamat untuk masuk kedai baru. Ramai org surau datang. Alhamdulillah. Walaupun hujan, ada jugak yg dtg ke majlis tdi.

Harini hari last aku practical kt kedai ibu. Kena tebar 50keping untuk knduri tadi. Lagi dua hari je nak buka dekat kedai baru. YA ALLAH. Nervous nya. Tktau lah nk kata. Tengok macam tenang. Betul lah kata pepatah, jangan sangka air tenang tiada buaya. Srsly aku tersangat lah nervous. Kedai sana pum dh siap kemas semua dah cantik teratur. Tunggu masa untuk dibuka je.

Jangan lupa ye. Sesiapa yg berdekatan, kampar ke air kuning ke tapah ke. Mohh ler singgah kedai teman. Tepi jalan je. Senang mengkeme nyinggah. Hehehe. Mike doakan aku berjaya dlm bisnes kalini ye. Semoga aku dan abg aku dimurahkan rezeki. Amin.


Makcik bawang yg aku sayang. Yang sentiasa support. Ibu, makjang, ciknor dan cikyana. Kebahagian yg aku jaga 💕 Abah entah duduk mana 🤣

0 Comments