Coming soon


Assalammualaikum dan Hi. Alhamdulillah harini brg dh smpai. Kedai dh basuh. Tinggal nk kemas susun semua je. InshaAllah jumaat ni kami akan buat majlis doa selamat sikit. Sesiapa yang berdekatan di jemput hadir. Dekat sg kroh air kuning. Lepas asar.

InshaAllah kami akan bermula pada hari isnin akan datang. InshaAllah kalau tiada apa halangan. Hati aku dup dap dup dap. Nebes kak. Nebes. Hhaha. 

Oh ya. Dkt sini aku tebar roti canai. Abang aku buat nasi lemak berlauk. Untuk tgh hari dia buat nasi berlauk. Nasi bajet. Jemput lah cuba. Apa yg kurang boleh bagitahu. Doa kn aku kuat dan tabah utk cabaran yg akan aku hadapi. 


Special untuk korang. Aku belanja roti canai satu. Hahahahah. Jemput lah cuba nnt ye gais.


Lokasi. SG KROH AIR KUNING. SEBELUM SAMPAI PEKAN AIR KUNING IF KORANG DARI KAMPAR. IF DARI LANGKAP/TELUK INTAN, LEPAS PEKAN AIR KUNING. 

2 Comments