Life.


Assalammualaikum. And hi. Semalam(khamis) aku selesai beli barang barang dapur, tempat roti canai. And semua yang diperlukan. Hari selasa InshaAllah barang tu akan sampai, dan hari jumaat InshaAllah ada jamuan sikit.

Hari sabtu. Next week. Akan bermulalah kehidupan aku sbgai seorang penebar roti canai. Ya. Tak gurau weh tk gurau. Sesiapa yg lalu SG KROH, AIR KUNING PERAK. Sila lah datang ye. Kedai aku kecik je. If korang nampak tangki air area sgkroh tu. Korang akan nmpak satu kedai kecik, depan tu ada pokok kelapa. 

Pokok tu rendah je. Macam aku. Haha. Kalau nak rasa roti canai aku. Datang lah. InshaAllah. Sedap datang lagi. Tak sedap bagitau aku. Biar aku sedapkan lagi. Hee. Doa kan aku berjaya dalam apa yg aku buat gais. Aku cuma nk bahagia kn ibu abah aku. Diorang lah yg paling happy bila dpt tahu aku berminat nk belajar tebar dari ibu.. Ya aku warisi kelebihan ibu aku. Ibu aku pndai menebar. 

InshaAllah, kalau korang datang. Aku bagi servis terbaik. Doakan aku berjaya ya. Amin. 

0 Comments