2019

Ya Allah lamanya aku tinggalkan blog ni kesepian. Maaf awak semua. Uhuks macam ada pembaca je pulak. Huhu. Maaf lah aku busy sikit. Dengan kedai lagi dengan lain lain lagi.

Kejap je kan 2019. Pejam celik pejam celik dah tahun baru. Pastu dh nk habis bulan januari. Baru ni aku berjaya celebrate besday ibu and maksu. Walaupun tk besar. Tp alhamdulillah la. Ada jugak yg berjaya aku buat. 

Kedai aku pun inshaAllah akan pindah tempat lagi okay. Besar sikit dari tempat sekarang. Dekat kawasan kilang. InshaAllah ada rezeki untuk aku dan angah aku untuk berjaya. 

Aku ada buat bisnes baru. Yang mana mana teringin nk rasa sambal meletops. Boleh la roger aku. Whatsapp aku. Ikan bilis meletops. Pedas? Yang mmg gila pedas boleh la order. Yang order sebelum sebelum ni pun ada yg repeat order. Ada yg makan mcm tu je. Ada yg makan dgn nasi dgn lempeng. Aku suka buat nasi goreng dgn sambal meletops ni. 

Boleh COD awak. Jangan risau. Area KL/SELANGOR kakak ipar aku yg akan hantar dkt korang. Area LANGKAP,KAMPAR, DAN PENANG aku yg akan hantar sampai ke depan rumah korang. Pin pin. Dpn rumah korang tu. Hehe 😂 

Jangan lupa ya awak semua. Nak order boleh whatsapp aku. 0164633605 "sambal meletops"


0 Comments