Yayyyy!

Setelah sekian lama blog aku menggunakan blog skin hitam putih tu. Akhirnya, wajah pun bertukar. Header pun dah tukar ada aku duduk bertenggek lagi kt situ tau. Nampak kurus sikit. Huhuhuu 😅

Sekian lama tak update. Sekali muncul, habis dgn template pun aku tukar. Buat masa ni aku cuma pakai template dari Puan RRAI. Korang boleh search www.bajuwarnacoklat.com aku guna dia punya template. Takda masa masa lagi untuk aku buat template aku sendiri. Sebabnya laptop aku tk boleh connect wifi wehh. Entah bila nk repair. Huhuu. Semua aku edit by phone je. Kalau korang bukak ada yg lari ke apa ke please inform ye. Aku bukak guna phone okay je. Takut lah korang bukak lari pulak dia. Jenuh aku nk kena kejar. Haha.

Ada sebarang komen tak pasal header? Aku buat header ni kejap je sbb simple je. Nk masukkan kt sini je susah. Terbesar sgt la terkecik sangat lah. Lepas 10kali percubaan baru berjaya *eceh aku bedal je sepuluh kali tu. Hahaha. Tinggalkan komen atau apa apa korang nk share dkt ruangan di bawah. Thankyou awak semua.

2 Comments