Malam berinai


Assalammualaikum, Hi. Malam berinai 8/3. Petang tunang dan nikah. Malam pulak ada majlis doa selamat dan malam berinai. Disebabkan 3orang tu merayap balik dari majlis nikah tadi. Pukul 8 pun dekat the store lagi. Aku lah peserta pertama terpacak teman fad dekat pelamin tu. Akak henna tu dah sampaii. Photographer pun dh sampai. Dayang dayang je tak sampai lagi.

Akak tu buat inai fad dulu. Yela sebab pengantin punya kn banyak and nk capping lagi. Betul kot ye capping. Hahahah. Aku bedal je. Untuk henna ni disponsor oleh Fara. Baju kelawar tu disponsor oleh aku. Murah je. Last minute aku pergi cari dengan ibu. Nasib ada.

Dalam pukul 1030 bru lah dayang dayang 3 orang tu sampai. Dh naik kematu punggung aku tunggu diorang. Nasib lah aku dekat. Kalau tk naya fad sensorg mengadap akk henna. Entry kalini malas nk bebel banyak sangat. Nk spam gambar je. Hahahaha. Jom lah cuci mata tengok gambar cantik dari naim photog.
























8/3 malam berinai fadzillah. Semoga kau jadi isteri yg solehah beb. 

3 Comments

  1. Colourful sangat gambar. Cantik 😍

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/04/book-review-bulan-cinta-by-mimie-afinie.html?m=1

    ReplyDelete