Peperiksaan SPA online!


Assalammualaikum dan Hi.

Baru 3hari aku meninggalkan rumah ibuabah tinggalkan perak. Aku dh mula rindu. Rindu masakan ibu. Rindu bebelan ibu. Rindu nk bermanja dgn abah. Sobsobb T-T Mesti korang tertanya tanya tan kt mana kn? Aku berhijrah ke penang. Kerja dkt penang. Alhamdulillah rezeki. Hari khamis ni ibuabah dtg bawakkan brg barang aku. Tk sabar ni nk jumpa. Hahaha.

Aku mmg sejenis yg manja dgn ibuabah. Peduli apa org nak kata aku anak mak pun. Hbis kau anak pungut ke ? Aku ada mak. Kalau boleh 24jam aku nk berkepit dgn ibuabah aku tau? Kau apa tau. Jeling sikit.

Okay okay. Balik pada topik. Baru baru ni aku bukak email. Aku ni sejenis yg jarang gila nk bukak email. Tapi disebabkan aku nk tengok offer letter. Aku bukak lah email. Nasib baik aku bukak email tu. Nasib baikk tau tk. Aku bukak bukak. Mata terpandang SPA punya email dulu. Offer letter nnt je aku baca. Tengok tarikh fuhhhh lega. Nasib lah tk terlepas lagi. Dapat utk jawab exam ni pun dh kira bersyukur sangat wehh. Ni exam yang ketiga untuk aku. Yang first punya aku tak ingat utk jawatan apa. Yg kedua fotografi. Dan ni yg ketiga. PEMBANTU MAKMAL GRED C19.

Kalau lepas dan aku dipanggil temuduga alhamdulillah syukur sgt. Korang ada tak yg dapat utk jawab exam ni? Goodluck ye untuk korang. Semoga kita sama sama ada rezeki utk dipanggil temuduga. InshaAllah. Doakan aku boleh jawab exam tu ye gaiss. Thankyou 🤗

0 Comments