Wedding Fadzillah ( Perempuan)


Selesai Nikah dan malam berinai. 9/3 majlis di rumah pegantin perempuan. Aku dipaksa makeup wehhhhhh! Punya taknak makeup. Last last muka aku diconteng oleh MUA AZZA. Masa wedding ucu aku pun, family aku guna MUA AZZA. Aku pesan siap siap dkt kak azza. Aku tknak tebal sangat. Dia pun makeup kn lah. Okayy i terpegun dgn muka sndiri. Hahahaha. Duduk depan cermin belek muka. Wah wah lawa jugak aku ye. Hahahah. Okay done perasan!

Dalam pukul 10 pengantin dh siap makeup. Dia dh berjalan2 dalam rumah tu. Kesana kesini bergambar dgn kawan kawan lama yg datang. Dalam pukul 12 semua dayang dayang dh siap. Kak azza ajak kami semua makan skli dgn dia teman. Aku mcm biasa lah, knduri bukan nk makan sgt. Banyak minum je sbb panas. Rombongan pengantin lelaki pun dh smpai. Setel pengantin makan beradab apa semua. Tibalah masa utk bergambar.

Ramai jugak lah mmber lama yg dtg. Jejak kasih lah sikit . Dalam pkul 3 lebih tu. Kami follow pengantin pegi outdoor. Punya jauh dia outdoor. Nun sampai ke manjung. First kami pegi apa mtah nama tmpt tu. Mmg femes la utk outdoor. Setel tempat first kittorang pegi rockbound pulak. So ini lah gambar gambar yg ada.














Baju beli dkt hijabistahub. Shawl turban : haydascarf.

0 Comments