Finally i found you!


Assalammualaikum dan Hi.

Korang pernah baca kan entry aku pasal rockstar burger ni kan? Sebelum ni jenuh aku mencari mana lah rockstar burger ni pegi. Sebabnya kedai diorang yg kt sg ara tu dh tutup. Kes terbakar haritu. Diorg tutup terus, yela dh dua tiga kali terbakar kn. Maybe sbb tu diorang ni pindah.

Yang aku ni dh berapa lama mencari nk burger mcm rockstar. Dok bsing bising dkt Deen. Suruh cari jugak. Tk ke stress kawan tu dh kalau hari hari suruh cari burger yg sama. Tkde wehh tkde. Hahahaa.

Hari sabtu baru ni, deen dia teringin nk makan kari ikan semilang. Dia ckp dkt tapak kassim ni ada. Pegi lah. Mula tu tk perasan lagi. Lepas mmber deen, pakwan dgn gf dia, kila dtg, diorang order burger baru lah aku perasan yg tu rockstar burger. First sbb tgk pinggan. Pastu tgok fries dia. Aku mmg tk berapa nmpak lah kn, mata 4 pun tk clear lagi. Hahaha. Aku pun ajak deen pi usha dkt sikit betul tk rockstar.

Sesampainya depan stall burger tu, mata aku bersinar 😍 Betul wehhh rockstar burger. Macam biasa deen order kan aku metalicheeze utk aku. Nikmatnya setelah sekian lama aku mengidam. Acewahh! Hahaha. Tp pekerja dia semua lain dh. Maybe dh tukar owner.

Ohh ye, korang kalau teringin nk try or memang mencari mcm aku jugak. Korang boleh pegi dkt tapak kassim mustafa. Kassim mustafa ni dh tutup. Depan giant bayan baru. So diorang meniaga dkt tapak tu. Dekat situ macam macam ada. Ada satay, ada western, ada tomyam, ada nasilemak kukus. Kari ikan semilang pun ada. Boleh lah ajak mmber mmber lepak situ. Kalau tktau kassim mustafa tu. Korang cari makbul bayan baru, dia sebelah tu je.

Selamat mencuba! Kari ikan semilang dia pun sedap. Tapi tapi tapi, air kt situ agak mahal tau. Bagi aku lah. Hahaha. 

4 Comments

  1. kita pernah sekali makan rockstar burger tu before kes kedai dia terbakar and yeah sedap gilosss burger dia hehehehehe

    ReplyDelete