Jom Travel sesama


Assalammualaikum, Hi.

Korang pernah tak rasa nak travel dengan kengkawan blogger yg korang tk kenal. Kiranya sesi suai kenal lah ni. Aku srs teringin nak travel sesama. Shopping sesama. Makan semeja tidur sebilik yg perempuan je ye. Hahaha.

Ada tk yg sama mcm aku? Teringin nk buat kwan dengan blogger yg lain. Mana lah tau kn kenal kenal boleh ter- rapat pulak. Boleh jadi kawan baik ke kan. Boleh pulak jumpa yg kaki konvoi ke kan. Tapi aku ada kapcai jela. Duke ibu aku tu kang kalau aku bawak lelama jenuh nak hapdet ke ibu doploh pat jam keadaan moto ibu tu. Ngehh --'

Aku kalau boleh kalau nk travel dgn geng blogger biarlah teman yg banyak benda. Bnyak tmpat menarik. And paling penting boleh jadi model utk aku. Sebab aku suka tangkap gambar. Tapi tk reti nk pose. Korang utg kalau bawak aku tau. Acewaa! Perasan nawnaw aku ni. Huihuihuii 😆

Kalau korang lah kan, mana yg korang suggest nk pergi? Untuk menjayakan projek travel bersama ni? Dan dan dan apa pendapat dan pandangan korang dgn idea aku utk travel sesama ni? Boleh diketengahkan atau diketepikan? Mehh komen sikitt.

6 Comments

  1. Nak!!!!!! Kalau ada roger la moon..moon nak ikot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. InshaAllah kalau ada kita roger awak. Tu pun klau ada la. Huhuuu 😆

      Delete
  2. Pernah buat macam ni tapi bukan blogger lah, tapi mutual dekat instagram. Sapa tah invite masuk whatsapp group, mula2 sembang2 dalam group, tup tup ke-Korea sama-sama. And kami bestie sampailah ke harini. Planning for another trip together but tak tau lagi kemana.

    Teringin jugak travel dengan blogger2 yang tak pernah berjumpa. That would be fun and Tqa pun suka ambik gambar orang sebab tak suka amik gambar sendiri hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, srsly korea? 😍 Best kan kalau jadi trip ni. Mesti happening.

      Delete
  3. macam best, pernah jugak terfikir nak buat kawan ala2 bff gitu sesama blogger ataupun mana2 komuniti online tapi tak tahu la possible ke tak. tapi kalau benda ni betul2 jadi, onnnn je ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom jom kita kasi onzzzz . Huhuu. Manatau boleh jadi bff 😆

      Delete