Jom support shu


Assalammualaikum dan Hi.

Alhamdulillah semalam aku dh amik stock knitwear gais. So bermulalah misi aku untuk berniaga knitwear. Semoga seketul suhaida tidak putus asa dalam mencari rezeki. Aku tkde igshop untuk knitwear ni. Aku just post dekat personal ig & facebook aku. Sekiranya korang nk tengok gambar gambar dan update terbaru korang boleh lah follow ig & facebook aku.

Untuk batch yg pertama ni, aku hanya amk 10kg sahaja. Stock tk banyak ye awakk. Ada ke geng geng blogger yg suka pakai knitwear/cardigan? Kalau ada mehh lah support bisnes aku yg ni. Huhuu. Harga? Jangan risau gais. Tk mahal mana pun. Korang boleh dpt kn knitwear cantik lagi comel dgn harga serendah RM10. Dan paling mahal pun tk lebih RM20 gaiss. Tunggu apa lagi, mari visit ig akuu.

Screenshot yg mana korang berkenan dan DM/whatsapp aku. InshaAllah aku akan reply secepat mungkin dan layan korang sebaik mungkin. Jangan lupa bagitahuu jiran jiran tauu, beli knitwear dengan aku. Hehehehe. InshaAllah puashati. Aku cuba yg terbaik utk puas kn hati korang yee :)

Doakan rezeki untuk aku ye koranggg semua. Thankyou 😘 korang rasa patut tk aku bukak igshop utk knitwear ni? Atau biar je post dekat personal ig ? Dan kalau nk buat igshop nama apa yg sesuai ehh? Mehh suggest sikit. Drop your comment kt bawah ni ye gaiss. Ni aku selit sikit sikit stock yg aku dh bukak. Selamat menjamu mata ❤️













Yang aku pakai ni size L. Kain sejuk jee. 








Cantik cantik kan korangg? Yg ni yg aku dh bukak. Cardigan aku belum sempat tangkap gambar lagi. Sesiapa yg berkenan tu boleh lah roger roger aku yee. Share share lah dekat kawan kawan tuu. Ingat knitwear. Ingat aku. Huhuu @iiiuuuu_ do visit my ig ❤️

13 Comments

  1. Semoga sukses berniaga cik shuya :3

    ReplyDelete
  2. Okay kalau berminat nnti kita terjah ig awak okayy. Selamat berbisnes. semoga maju jaya. Chaiyookkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okayy awak. Boleh tgk2 dkt ig shu tau. Tq awak ❤️

      Delete
  3. Semoga berjaya dlam dunia perniagaan~ ^^

    ReplyDelete
  4. Semoge bisnes shu semakin maju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah amin. Tq awakk ,🥰❤️

      Delete
  5. Cubalah buka igshop. Mana tahu rezeki awak.
    Btw, wish you all the best!

    ReplyDelete
  6. semoga dimurahkan rezeki dan bisnes semakin maju.

    ReplyDelete
  7. Wish you all the best CikSyu

    ReplyDelete
  8. Ya Allah kenapalah saya tak tau pasal ni, saya perlukan beberapa helai knitwear untuk ke luar negara in a few weeks. Kalau saya tau, saya beli dekat Shu je, tak payah membazir beli mahal2 dekat Uniqlo.

    ReplyDelete
  9. semoga sukses on your knitwear business!

    ReplyDelete