Hati sendu.


 

Harini aku jatuh terduduk. Kecewa, sakit hati, hancur. Dalam hati. Jiwa aku seakan melayang. Hilang arah. Aku tidak sekuat dulu. Yang sentiasa tenang dan tabah. Yang sentiasa mampu untuk telan segalanya. Ya tidak semuanya indah dalam kehidupan. Aku perlu semakin tabah dan bukannya semakin lemah. 

Tapi harini aku rasa sgt lemah dan melayang jauh. Aku tk dapat nk fikir dgn jelas dan waras. Aku tk dapat nk buat keputusan. Aku bagaikan kosong. Satu masalah pun aku tak dapat selesai kan. Aku betul betul lemah. Aku terduduk longlai. Semangat seakan hilang. Fikiran menerawang ke dunia lain. Hm. Aku harap aku kuat dan aku setabah dulu. InshaAllah.

Selagi masih ada semangat selagi itu ada harapan. Let it be. Stay alive. Im tryin' to be positive. Walaupun susah untuk aku telan kepahitan harini, mungkin kepahitan yang akan datang lebih kelat dan padu. Kan? Kehidupan. Ada turun naik. Ada jatuh ada bangun. Jangan jatuh tk bangun bangun. Susah. 

Doakan aku semakin tabah dan kembali normal. Amin. 

1 Comments

  1. kena cari seseorang yang boleh dipercayai untuk kongsi dan bantu.
    Hidup kena teruskan. Be positif

    ReplyDelete