Sayonara stationery giveaway by NiniHanini


Hai gaiss. Sorry lah harini banyak pulak yg aku post. Maaf lah sekiranya tidak menarik. Hahahaha. Aku mmg kalau ada benda nk tulis. Ada je. Sekali dh tkde. Krikkrikk lah kau! Ahahaha.

Tadi aku pergi blogwalking satu blog ni. Simple blog and nice. Gambar gambar dlm blog dia menarik perhatian sungguh lah! Aku dh lama tk join giveaway. Last aku join giveaway tk silap aku masa blog zooliecar buat giveaway chocolate. Agak lama wehh.

So kalini aku nk join give away dari nini pulak.


Untuk giveaway ni. NiniHanini akan bagi hadiah yg sgt menarik. Preloved but masih elok dan boleh digunakan. Untuk hadiah, ninihanini sediakan dua jenis hadiah. Satu 'sayo pack' lagi satu 'nara pack'


Sayo pack


Nara pack

Aku paling tertarik dengan Sayo pack. Nak tahu kenapa ? Aku tertarik dengan handmade buncho poster colour pallete. Aku ni suka melukis, dan bullet journal aku penuh dgn lukisan.


So sekiranya aku menang. Ecehh! Aku boleh la gunakkan Buncho postet colour pallete tu utk lukis dan cantikkan lagi bullet journal aku tuu.

Doakan aku menang gais. Hahaha. Mana tau boleh dpt sayo pack tu kan. Boleh la aku tambah koleksi washi tape aku. Huhuuu

Untuk sesiapa yg nak join giveaway ni. Korang boleh Kliksini okay. ❤️

12 Comments

  1. selamat bersegmen.. sy pun baru nak join..

    ReplyDelete
  2. Good luck yaaa. selamat bersegmen!

    ReplyDelete
  3. join dari GA sama, goodluck!

    https://supersagaaaa.blogspot.com/2019/09/sayonara-stationery-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  4. JALAN2 101

    https://belogsjm.blogspot.com/2019/09/sayonara-stationery-giveaway-by.html

    ReplyDelete