Review : RUDRI LIANA Eyeshadow pallete



Aku sejenis yang tk suka mekap dan tk pandai mekap. Tapi aku suka beli barang barang mekap? Cemana tuu eh? Tk ke membazir? Hahaha. Kalau ada kenduri tu aku calit lah sikit sikit. Baru ni aku kn pegi kenanga. Aku jalan jalan tengok banyak lah kedai jual barang mekap ni. Tp takda lagi lah yg aku berkenan masani. Aku masuk satu kedai ni, agak ramai lah dalam tu. Nama kedai tu tak silap aku, beauty perfect. Tk silap aku lah. 

Aku mulakan pencarian barang yg menarik, aku belek lah lipmatte. Nice jugak warna dia. Warna mcm darkpurple cemtu. Aku mmg minat wehh colour githuu. Lawoo. Huhuu. Lepastu aku belek lah satu eyeshadow pallete ni dkt table dia untuk test tu. Aku pun test lah sikit warna purple. Woww! Nice sgt wehh warna dia. Srsly. 


Nindia. Eyeshadow ni ada 8 colour. Eyeshadow ni from RUDRI LIANA tulis kt bawah tu. From japan katanya. Nampak kn colour pink tu. Sebelah dia warna purple, tk nampak sgt sebab pencahayaan kureng! 

Tu boleh dikatakan warna fav aku. Suka gila weh aku tengok colour dia. Nanti aku dh calit calit kt mata aku tnjuk okayy 🤗 


Ni hasilnya setelah aku calit dkt tangan sikit. Boleh tahan kn colour dia? Before this fav pallete aku, focallure . Now maybe this one will be my fav pallete 😋 (sorry if englisg aku tunggang terbalik) Huhuu. Apa pendapat korang? Nice or tak nice colour dia? 

2 Comments

  1. cantik2 juga warnanya dah swatch tu. samala x reti mekap..
    paling terer pun calit la lipstick sikit hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp. Pigmented jugak la colour dia. Not bad. Berbaloi dgn harga. Hahaha. Okay la tuu calit lipstck. I kalau lipstick pun serba tk kena. Lipbalm je terer. Hahaha

      Delete