Review : Urban Artisan Cafe


Assalammualaikum and hi.
Harini entah kenapa si din tetiba rajin pulak nk bawak pergi cari icecream hipsturr! Selalu aku ajak pergi tempat tempat hipster ni bukan dia nak. Kalini taktahu mimpi apa dia malam tadi, tuptup ajak nk pulak pegi.

Nasib jugak lah kalini waze aku betul. Hahaha waze tk pernah salah. Aku je yg selalu salah. Hahahahah. Dia suruh ke kiri aku kekanan. Simpang lagi 200m aku suruh msuk simpang yg ada depan mata. Bengkek je yg tukang bawak. Harini, aku berjaya tgok waze dengan betul. Itu pun terlajak sikit ke depan. Hahaha .

Aku tahu pasal UrbanArtisan cafe ni pun dekat Penangkini. Tengok gambar dalam tu mcm menarik lah icecream dia. So aku pun order satu double waffle chocolate. Din order oceanic seasalt. Tengok srsly mcm menarik.

Usha harga dia tu gaisss! Mmg hipstur!.

For the first time aku mencarii aiskrem berharga sebegini rupa. So expectation aku mmg tinggi utk rasa dia. Din dapat dulu seasalt dia. Dah mcm squirdward aku tengok aiskrem si din ni. Hahahaha. 


Begitulah rupa oceanic seasalt. Din ni aku rasa boleh bkk youtube channel utk review mknan. Mmg jujur betul. Aiskrem tu rasa garam. Hahaha. Tk berbaloi. Aku rasa dia terlalu byk rasa susu. Aku bab bab susu ni mmg turn off. Loyaa. Tp korang boleh la try. For me, tak berbaloi utk harga RM11.90. tak sedap. Tktahu lah pendapat korang pulak. Eh lupa nk bgtau, diorg punya flav every week bertukar okayy. So flavor minggu ni ada lychee, chocolate, seasalt, lagi satu tk berapa ingat. 

Aku punya dengan harga RM19.90 aku dapat lah bubble waffle, peppero dua batang, kitkat 2 and half, aiskrem chocolate, oreo. Aku punya ni okay lah. Boleh la. Not bad! But utk rm19.90? Em not worth it. So ini lah rupa si bubble chocolate waffle tu. 


Korang yg nak try tu boleh lah waze URBAN ARTISAN CAFE. Lepas traffic light korang akan nmpak nagore lane. Dia terceruk tepi tu. Dekat dgn alley. Thankyou. So gais on my next entry. 

0 Comments