Princess Panda
"At my lowest : Allah is my 'HOPE' , At my darkest: Allah is my 'LIGHT' , At my weakest : Allah is my 'STRENGTH' , At my saddest : Allah is my Comforter"

Pelamin DIY trending now
Sunday, 6 March 2016 | 22:13:00 | 1 comments
Kebanyakkan pengantin lebih suka pelamin yang grand dan mahal mahal, tapi sekarangg ni banyakk orang yang DIY sendiri pelamin deorang, DIY pelamin ni lebih jimat, sebab takpayah nak sewa memahal. Ni satu daripada langkah yg boleh kita amik utk jimatkan kos perkahwinan, betul tak ? Mai usha sikit gambar yang ada 








Cuba korang tengok tuu, guna tisu pun nampak cantik kan ? Kreatif nye deorang ni, Btw korang pun boleh buat untuk wedding atau majlis pertunangan korang nanti kan ? Kepada yg akan berkahwin tu, Selamat Penganti Baru ye.



Blogger Nabila Syifa said...

cutenya diy softcolor jer

 

Post a Comment


Older Post | Newer Post
Owner


Hi, im Cikshuya, welcome to my blog.
Visit Blogshop

Sembang

Sila tinggalkan jejak korang yee, no harsh word please

Credit

IMAGE Encik google
TUTO
Recently


FAV Topic