Sunday, 6 March 2016

Pelamin DIY trending now

Cik shuya | 22:13:00 | 1Comments |
Kebanyakkan pengantin lebih suka pelamin yang grand dan mahal mahal, tapi sekarangg ni banyakk orang yang DIY sendiri pelamin deorang, DIY pelamin ni lebih jimat, sebab takpayah nak sewa memahal. Ni satu daripada langkah yg boleh kita amik utk jimatkan kos perkahwinan, betul tak ? Mai usha sikit gambar yang ada 








Cuba korang tengok tuu, guna tisu pun nampak cantik kan ? Kreatif nye deorang ni, Btw korang pun boleh buat untuk wedding atau majlis pertunangan korang nanti kan ? Kepada yg akan berkahwin tu, Selamat Penganti Baru ye.

1 comment:

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.