Tuesday, 9 August 2016

Tahniah sayangg

Cik shuya | 20:27:00 | 2Comments |


Assalammualaikum image

Tahun 2016 ni ramai kawan aku kawen, yg dah dapat baby pun ada. Cepat je masa berlalu kan. Dulu korang lepak sesama, berebut aiskrim sesama dengan aku, tuptup dah jadi bini orang, tuptup dah jadi mak orangg  HAHAHA.  Lepasni korang tengok jelha anak korang yg berebut aiskrem dengan akuu, korang tkpyah sebok. 



Pegi kenduri mmbe aku haritu aku jumpa mmbe sek rendah, besar dah anak dia, yg sulung dah setahun yg kecik baru 4bulan, alahaiii comel nye anak kau beb  Bila aku cakap anak dia comel apa semua dia tanya akuu bila nak kawenn  Aku muda lagi okayy , hahahaha 
Btw, tahnaih korangg yang dah kawen yang dah ada baby tuu, 

Dalam grup akuu, yang dah kawen 2orang, dan dua dua dah ada baby, Anak fara paling taiko, kakyonng kata nye, hahaha, Anak intan, kecik lagi, baru 4bulan kott aku rasa . Tak sangka aku dah banyakk anak buah, kihkihh 


tahniah sayang sayang semua, semoga hubungan korang kekal hingga anak cucu 

2 comments:

  1. kawan kawan I pun ramai yg dah kawin. even junior pun dah kawin. kahkahkah. kita ni ada anak tekak je lah nak bagi makan hahaha.

    ReplyDelete
  2. kawan kita pun dah ramai yang kawen, termasuklah diri sendiri... hahahaha.

    ReplyDelete

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.