Wednesday, 14 September 2016

Cuti sem

Cik shuya | 05:33:00 | 0Comments |
Assalammualaikum, Hi 

Wehh tak sabar nya nak cuti sem, kali nih cuti sem lama, hehe. Boleh la kite berjimba lama lama, berholiday berhuhu semua, kumpul dengan mmbe balik, lepak. Cakap je lebih ni. Kang bila dah cuti, balik kampung, duduk rumah, ngadap laptop, takpun tido --' 



Tapi cuti sem kalini, aku rasa nak holiday la, kumpul kenangan banyak2 dengan mmbe kan. Macam best je. lepak dengan mmbe macam dulu, mengila masuk air sesama, alahai terkenang pulak perangai buruk aku dulu. HEHE.



seronok weh, kalau aku dapat lepak cenggini tepi pantai kan. Lepak tido, fuhh nikmat nye dapat tido. Takde orang kacau. Hopefully, ibu abah bagi g holiday cuti sem nii. Nak pegi tioman island, boleh snorkeling kat sana nnt, berenang dengan nemo ke kan, kahkah! berangan lebih. 

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.