Princess Panda
"At my lowest : Allah is my 'HOPE' , At my darkest: Allah is my 'LIGHT' , At my weakest : Allah is my 'STRENGTH' , At my saddest : Allah is my Comforter"

Cuti sem
Wednesday, 14 September 2016 | 05:33:00 | 0 comments
Assalammualaikum, Hi 

Wehh tak sabar nya nak cuti sem, kali nih cuti sem lama, hehe. Boleh la kite berjimba lama lama, berholiday berhuhu semua, kumpul dengan mmbe balik, lepak. Cakap je lebih ni. Kang bila dah cuti, balik kampung, duduk rumah, ngadap laptop, takpun tido --' 



Tapi cuti sem kalini, aku rasa nak holiday la, kumpul kenangan banyak2 dengan mmbe kan. Macam best je. lepak dengan mmbe macam dulu, mengila masuk air sesama, alahai terkenang pulak perangai buruk aku dulu. HEHE.



seronok weh, kalau aku dapat lepak cenggini tepi pantai kan. Lepak tido, fuhh nikmat nye dapat tido. Takde orang kacau. Hopefully, ibu abah bagi g holiday cuti sem nii. Nak pegi tioman island, boleh snorkeling kat sana nnt, berenang dengan nemo ke kan, kahkah! berangan lebih. 



Post a Comment


Older Post | Newer Post
Owner


Hi, im Cikshuya, welcome to my blog.
Visit Blogshop

Sembang

Sila tinggalkan jejak korang yee, no harsh word please

Credit

IMAGE Encik google
TUTO
Recently


FAV Topic