Johnny English 3, strikes again


Assalammualaikum and Hai. Baru baru ni satu lagi filem aksi komedi yang menampilkan ROWAN ATKINSON. Atau lebih dikenali sbgai ENCIK KACANG. (MR. Bean). If korang layan JOHNNY ENGLISH dari 1 punya. Korang dh sedia maklum filem yg korang akan mengalami kekejangan perut masa tengok nnt.

Sebab apa? Sebabnya, karakter yg dimainkan oleh MR Bean ni sangat melucukan. Dan dapat menggeletek perut korang sampai kejang. Aku paling suka scene masa JOHNNY memakai VR. Pecah gelak satu panggung di buatnya. Satu lagi babak menarik bagi aku. Masa JOHNNY telan pil untuk tidur. Tapi dia tersalah pil. 

Bagi yang meminati filem ini. Aku nk bagitahu, berbaloi aku tengok wayang. Aku boleh bagi 10/10. Selamat menontot gais. 

1 Comments

  1. is his character similar to mr. bean? haha i want to watch it but i dont friends to watch with

    ReplyDelete