J & T express

Assalammualaikum dan Hi.
Korang pernah dgr tk pasal J&T express? Tak pernah? J&T express ni sama mcm Poslaju dan lain lain. Aku pernah guna beberapa kali, pestime aku pos barang dkt dia. Sehari je. Perak-penang. Yang paling best untuk aku. Sbb org j&t ni dtg rmh amik brg. Takpayah aku keluar. Hahaha. Itu yg paling bagus utk aku.

Ada jugak aku pos dkt cust aku guna J&T jugak. Mula diorg mcm hairan bin pelik bila aku ckp pos guna J&T. Paling sedih bila dia ckp aku scam dia. Em. Cedih hati hakak. Esok tu dia bgtau brg dia dh smpai dan dia mtk maaf. Alhamdulillah, setakat ni aku puashati dgn service diorang.

Aku nak amik kesempatan sikit. Sesiapa yg nk beli inspired perfume boleh wasap aku. Boleh COD AREA, PERAK & KL. Tp KL tu sebulan sekali atau dua kali je aku turun. Kalau berminat boleh wasap aku terus 0164633605 'inspired perfume' 

0 Comments