Cik epal & Jofliam

 

Assalammualaikum, Hi.

Baru baru ni kecoh betul pasal cik epal ni. Aku mmg sejenis yg suka stalk cik epal & jo cerdik. Lagi lagi time diorang pegi jjcm haritu. Hanya disebabkan nak elak jem. Merata diorang pegi. For me, dia update harga per night hotel yg dia tidur tu bagus apa. Sebab senang nk bajet duit if kita nk stay tempat yg sama kan? Why the bawangrians malaysia ni tak suka? Why nak anggap diorang ni riak? Bagi aku lah kn, diorang cuma share dgn followers diorang je.

Takde lah followers-2 ni susah susah nk DM tanya kan. Cik epaliah dh bagi kesenangan dh dkt korang. Aku baca lagi yg pengomen pengomen dkt fesbuk tu sikit punya menyampah lah dgn diorang. Kenapa eh? Bagi aku diorang dua ni sgt humble. Siap bg duit raya dkt orang yg depa jumpa. Dkt bazaar. Pekerja dominos semua tu.

Standard lah kalau buat quiz utk dpt hadiah apa semua tu kan. Just for fun gais. Why so serious ? Aku suka tengok ig cik epal & jofliam, pasal makan, pasal shopping, pasal hotel. Everything. And one more thing aku sgt sukakan cik epal ni, walaupun mcm2 orang kata dia, segala tomahan org bg dia, dia cool + rileks. Pasal stroller 3k dia beli, dia mampu weh. Jangan lah busuk sgt hati cakap dia membazir ke riak ke. Itu bahagian dia.

Allah beri dia kesenangan. Dia senang pun dia tk sombong mcm yg orang kata kn. Bagi aku lah, cik epal ni humble dan gila gila. Ootd dia mmg fav aku lah. Lawoo weh gambar2 dia.


Pasal dia saman makcik makcik bawang malaysia tu, bagus. Biar bukak sikit mata keyboard warrior semua tu. Jangan sesuka hati nak mengondem orang. Aku taktahu lah pendapat org lain. Ni pendapat aku. Aku suka tgok lifestyle dia. Aku tau aku tk mampu. Cik epal tunjuk semua tu buat aku teringin nk beli dan ada usaha nk beli. Contoh tempat tempat dia pergi, semuanya WOW. Buatkan aku ada rasa nk pergi sama. Dari situ aku nk kmpul duit, sbb nk merasa pegi tempat tempat mcm tu.

Jangan lah dengki dgn apa yg orang lain ada. Kita ni tak patut pun mendoakan orang lain supaya jatuh susah. Kalau kita nk senang macam orang lain. Kita patut usaha. Bknnya sekadar pgg fon scroll ig scroll fb, share dan komen bukan bukan. Tk dapat apa. Cuma dapat sakit je. Sakit knp? Sakit lah dh kalau cik epal saman kau. Haha.

Tahniah untuk yuki. Baby girl cik epal. Jadi cover majalah. Yuki berjaya mencaras mama Hanyuki. Huhuuu. Tahniah babygirl yg comel. Semoga kita semua diberikan rezeki yg melimpah ruah. Amin :)

2 Comments

  1. its funny sbb i was going to give nama yuki tu pada my new kitten. aigooo
    haiii followed u here #70

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha. Mesti kucing tu comel mcm i kan. Hahahah ok tkde kena mengena 😆

      Delete