Tahun baru wajah baru.


Assalammualaikum. Haii.

Alhamdulillah 2019 dah melabuhkan tirai. Aku harap tahun 2020 lebih banyak yg aku dpt capai dan lebih banyak kenangan yg aku akan simpan. InshaAllah. Disebabkan aku rasa template sblm ni mcm malap & mcm sendu. So aku tukar lah guna template ni. Aku amik template ni dari RRAI tutorial apa semua pun aku tengok dkt situu je. Thankyou kak RRAI sbb buat template yg cantik nii.

Background tu akuu tukar. Aku guna background dari blog kemetot chomel. Ada jgk sikit2 tutorial yg aku guna dari dia. Tapi aku tk boleh nk buat read more. Ada sesiapa tk tauu mcm mana nk buat? Aku dh follow tutorial RRAI. Tetap tk jadi. Kenapa yee?

Header tu aku guna picsart. Masih guna fon. Kalau terbesar ke terkecik ke. Tak center ke. Pls bagitahu aku yee. Sebab dkt fon kdg lari sikit. Kalau ada apa2 yg tak kena korang bagitahu aku okay?  Aku macam malas nk guna template dari goyaabites ke apa semua tu. Tu yg aku cari blog yg ada buat freebies template mcm ni. Aku nk buat sendiri aku dh malas. Kalau dulu dulu tu boleh la, ada lah jugak kerajinan aku nk main coding semua. Skg dh malas. Huhuuu

Kalau korang boleh tolong aku utk buat button readmore tu pls comment kt bawah ye. Aku dh byk tgk tutorial kt byk blog dh. Tp tetap tk boleh jugak. Buntu wehhh. Sakit dh kepala semua ni 😭 Help me gaissss!

3 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Wajah baru and sangat cantik.
    Simple and easy to navigate.
    Cuma header agak terlebih ke kanan sikit. That's according to my laptop lah.

    Anyway, sorry sebab delete my first comment sebab ada typo.

    ReplyDelete