new chapter

 



Assalammualaikum. Hi.

lama betul aku tak update sini ehh. Masih ramai ke berblogging sekarang ni? yela sekarang kan orang lebih sukakan info dan cerita yang ringkas dan padat. Semua tu boleh cari je kt tiktok dan youtube kan?

So yahh, aku pun antara yang terjebak dengan tiktok. Tapi bukan bergelek lah ye. HUHU. Ibu aku bila aku cakap je tiktok dia dah serbu aku. Dah macam machine gun aku kena marah sebab dia ingat aku buat video joget joget. 

sebenarnya tiktok ni medium yang bagus untuk kita promote produk kita. Dekat situ kita boleh letak info yang sgt padat dan berguna. Tp aku takde la video beria ia. Aku just mini vlog, video masak gituh jelaa. 

Alhamdulillah untuk tahun ni banyak perkembangan bagus untuk aku. Aku dah ada semangat utk sambung belajar balik. Lagi half year je aku nak habis. Aku amik PJJ course OSHA. Ada tak geng OSHA? and Alhamdulillah jugak tahun ni ada rezeki lebih dapat buat korban untuk family. Syukur sangat dengan rezeki Allah bagi. 

jodoh? InshaAllah coming soon. One step sudah. hikss. Menunggu step yang seterusnya pulakk. InshaAllah. 

Act banyak benda aku nak cerita. Tapi nanti jadi novel pulak. Dah lah merepek je yang banyakk. HUHU. so kita jumpa next entry ye :) 

XOXO

2 Comments

  1. Welcome back! Semoga dipermudahkan setiap urusan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee. thankyouu awak. Tak sangka ada lagi yg sudi singgah sini :)

      Delete