Princess Panda
"At my lowest : Allah is my 'HOPE' , At my darkest: Allah is my 'LIGHT' , At my weakest : Allah is my 'STRENGTH' , At my saddest : Allah is my Comforter"

Iklan raya
Sunday, 3 July 2016 | 01:01:00 | 0 comments
Assalammualaikum, selamat berpuasa

Baru baru ni aku ada tengok iklan yang lan pet pet tu, okay serius sedih. Tetiba aku tengok iklan tu tetiba rasa rindu zaman budak budak. sama macam aku mintak maaf pesen dulu dulu. HAHAH

satu satu salah aku sebut dekat abah, abah nak marah tapi tak jadi marah, abah senyum jee, tapi skg ni nak mintak maaf satu satu sampai besok lusa pun tak habis aku rasa, banyak sangat salah nya. HAHA, dah besar lagi banyak salah dari budak kecik.

Iklan tu bnyak sangat pengajaran. Din berani mintak maaf dekat ayah dia walaupun dia tahu apa akibatnya, din pandai sebab mintak maaf hari raya, konfem ayah dia takkan marah, sebab apa? sebab raya la. hhuuhu. Aku pun dulu macam tu, nak mintak maaff je tunggu raya, baru berani nak mengaku satu satu salah aku. Kalau aku mengaku time bulan posa time aku buat tu, memang naya la wehh melekat patang paip kat bontot. hahaha

Terima kasih sebab iklan tu banyak teringatkan aku masa zaman budak budak, banyak mksud dalam iklan tu, dan iklan tu sedih :( dan comel, huhu




Post a Comment


Older Post | Newer Post
Owner


Hi, im Cikshuya, welcome to my blog.
Visit Blogshop

Sembang

Sila tinggalkan jejak korang yee, no harsh word please

Credit

IMAGE Encik google
TUTO
Recently


FAV Topic