Sunday, 3 July 2016

Iklan raya

Cik shuya | 01:01:00 | 0Comments |
Assalammualaikum, selamat berpuasa

Baru baru ni aku ada tengok iklan yang lan pet pet tu, okay serius sedih. Tetiba aku tengok iklan tu tetiba rasa rindu zaman budak budak. sama macam aku mintak maaf pesen dulu dulu. HAHAH

satu satu salah aku sebut dekat abah, abah nak marah tapi tak jadi marah, abah senyum jee, tapi skg ni nak mintak maaf satu satu sampai besok lusa pun tak habis aku rasa, banyak sangat salah nya. HAHA, dah besar lagi banyak salah dari budak kecik.

Iklan tu bnyak sangat pengajaran. Din berani mintak maaf dekat ayah dia walaupun dia tahu apa akibatnya, din pandai sebab mintak maaf hari raya, konfem ayah dia takkan marah, sebab apa? sebab raya la. hhuuhu. Aku pun dulu macam tu, nak mintak maaff je tunggu raya, baru berani nak mengaku satu satu salah aku. Kalau aku mengaku time bulan posa time aku buat tu, memang naya la wehh melekat patang paip kat bontot. hahaha

Terima kasih sebab iklan tu banyak teringatkan aku masa zaman budak budak, banyak mksud dalam iklan tu, dan iklan tu sedih :( dan comel, huhu


No comments:

Post a Comment

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.