Kabali !

Assalammualaikum,

korang, mesti ada dengar cite pasal movie hot sekarang ni kan? Yang pelakon sivaji the boss tu, tak reti eja nama . Serius ramai gila kot pegi tengokk. Aku dah tengok, memang best cite dia, full of moral values! Even macam ada racist sikit but cite tu bgi banyak pengajaran yg kite boleh tengok. Macam mana diorang penjajah bahagi kan kita ikut kasta! Act aku tak faham sangat pasal kasta ni, then aku tanya la encik tunang, hahaha. Kamus bergerak aku! Nak tanya apa boleh tanya je, hahah

OKay back to the topic!

Korang tahu aku punya ralit usha kabali ni, sampaikan air aku tak terusik, serius syok ohh, encik tunang kat sebelah memang layan la, aku kat sebelah pon dia mana nak tengok --; Nak cite punya gempak, time dia keluar dari penjara tu, mak aihh semua orang dok suit suit bunyi tikus . Terkejut aku beb!

Tapi kabali ni cukup sayang bini dia, aduhh manis nye! Manis dia boleh bersemut beb! terharu aku nengok dia punya sayang kat bini dia, dia mesti pentingkan bini dia, apa pun mesti bini dia first, untung nye kalau dalam realiti wujud relay macam tu berangan .

Part yg paling best, time dia tanya bini dia, kenapa sayang dia, dia tak hensem hitam. Ayat bini dia memang win! yg encik tunang kat sebelah dah sengih macam kerang busuk ! Geram aku nengok nye.

Untuk korang yg tak tengok lagi, pergi tengok wehh, serius best, tak tipu, aku yg dah tengok ni pun nak pergi lagi. Tp tkde sape nk bawak! kesian aku. sobsob T-T Tengok weh jangan tak tengok.

0 Comments