Normal or not?


Assalammualaikum, Hi. Kadang korang ada tk perangai overthinking? Aku kadang ada benda yg aku rasa tk kisah. Ada jugak benda yg aku marah. Bagi orang benda tu kecik je. Cuma aku yg perbesarkan. Aku bukannya suka sgt nk jadi overthinking ni. Masalah nya, benda tu dtg tiba tiba mcm suruh aku fikir bkn bukan and marah.

Kadang aku rasa aku ni complicated gila. Kadang aku rasa aku ni terlalu annoying. Perangai yang aku buat. Kdg aku rasa menyusahkan. Tapi kadang tu aku okay je. Aku pun tk faham dengan diri sendiri. Ada tk yg macam aku? Overthinking utk sesetengah perkara je. Aku dh cuba utk jadi senormal perempuan lain. Hmmm. Bukannya aku tk cuba. Kadang aku terfikir, apahal la perangai aku ni mengalahkan budak budak ni.

Aku takut perangai aku ni buat orang rimas. Takde la semua benda aku overthinking . Cuma ada benda lah yg aku akan overthinking. Tiba tiba nk jeles tiba tiba nk cemburu. Kenapa ye? Ada tak yg mcm aku? Ke cuma aku? 😭 Please give me some advice or kata kata semangat utk tk overthinking lagi. How eh nk buang perasaan overthinking ni? Hmm. Help me!

Sorry sebab entry kalini aku buat luahan sikit. Hmm. Please please pleasee help me! 

0 Comments