Tabahlah sayangg


Assalammualaikum. Hai.

Masih ingat aku cakap fad pregnant? Hmm. Genap usia kandungan nya 6minggu. Fad disahkan mengandung luar rahim. Dan kena operation. Kebetulan aku dlm bas otw dari penang ke perak. Fatin update dkt aku, cakap fad kena operation.

Aku agak terkejut la dgn apa yg fatin ckp. Yela. Malam tu aku whatsapp fad tanya keadaan dia. Dia ckp dia okay. Sekali ptg tu dlm pkl 4 mcm tu fatin bgtau aku dia nk operation sbb mengandung luar rahim.

Siapa tk sedih kn tengah happy dpt first baby, then jd mcm ni. Semua org sedih. Tp tkpe lah babe. Allah pinjam kn kejap utk kau rasa ada baby dalam rahim kau. Doakan fad sihat ye gais. Dan doakan dia ada rezeki lagi. Skg fad dlm proses berpantang. Mak dia suruh berpantang. Huhuu.

Ada tak kakak kakak blogger pernah alami mcm ni ? Mesti rasa sedih kn? Kehilangan sesuatu yg kita nanti kan. Tp Allah masih bg peluang utk kakak kakak rasa bawak baby dlm rahim. Doakan Kakngah aku dapat rasa kan apa yg kakak blogger semua rasa kan tu. Dh hampir 9 tahun dia mendirikan rumahtangga. Dia sgt berharap dpt rasakan denyutan si kecil dlm rahim dia. Tp masih belum berpeluang disebabkan masalah thyroid dia.

Semoga fad cepat sihat, dan dpt habiskan proses berpantang dia :)

3 Comments

  1. ya Allah kesiannyaa.. semoga Fad terus kuat.. Mesti ada hikmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kn. Tp semua yg jd mesti bersebab kn. Alhamdulillah fad semakin kuat dan sihat 😃

      Delete
  2. Allah.. berat dugaan tu.. semoga Fad tabah melalui dugaan tu..

    ReplyDelete