Promote product ( Inspired Perfume )


Assalammualaikum & Hi.

Iklan ni bukan iklan berbayar ye. Huhuu. Aku saja nk promote product yg kakak ipar aku jual. Support sikit bisnes dia.

Bagi sesiapa yg suka kan perfumes. Boleh lah grab sebotol dua dekat kakngah aku ni. Dia ada buat postage & COD. Yang duduk dkt dgn dia boleh lah mintak COD atau korg boleh self pickup. Sebabnya semua perfume ready stock. Melainkan yg korang nk tu out of stock. Kena lah tgu sehari dua. Kalau dkt supplier pun tkde stock. Baru lah korg kena tgu dlm seminggu mcm tu. Sekiranya bau yg korang nk tu ada, postage dlm sehari dua kalau guna j&t . Kalau guna poslaju sama jugak. Huhuu.

Skg kakngah aku tgh buat promotion kalau tk silap aku lah. Perfume ni 35ml yee gais. Bau dia pun boleh tahan kuat dan tahan lama jgk lah. Aku dh repeat dua 3 kali dh. Fav aku noir tease, paris hilton. Tp paling aku suka noir tease. Bau dia wangi gila.

Sekiranya korg berminat. Boleh lah contact kakngah aku. Cari dia dkt fb Eza Ezat . 'Inspired Perfume' terus send pm kt dia okayy. Dia stay Batu muda. So sesiapa berdekatan boleh COD/selfpickup. Contoh kata kalau korg luar kawasan. Dia akan ambil cas ye. Jom ramai ramai support kakak ipar aku.

Semoga kakngah dimurahkan rezeki. Amin 

1 Comments

  1. saya pernah beli ni. bau dia memang tahan lama. saya try apple blossom dulu

    ReplyDelete