Hotel Del Luna


Assalammualaikum, Hi.

Agak lama rasanya aku menyepii. Biasa busy sikit. Huhuuuu. Alhamdulillah sakit dada aku semakin pulih. Teruk jugak ye rupanya kesan terhentak ni. So utk korang yg terhentak masa excident aku nasihatkan cepat cepat pergi check. Kalau tk nnt makin teruk makin susah nak baik. Huhuu.

Sekarang ni tgh trending gila pasal cerita korea HOTEL DEL LUNA ni kan? Yess aku pun terjebak. Mula tu aku saja saja je nk tengok. Sudahnya aku terjebak. Aku layan cita ni dekat viu je. Rumah kaklong aku takde channel korea semua. Kalau kt rumah ibu aku tengok kt tv je. Disebabkan aku dkt penang. Ya aku install viu dan subscribe. Dpt lah aku tgok hotel del luna ni.

For me, cerita ni menarik disebabkan storyline dia dan watak watak yg dibawak tu mmg in gila. Lagi lagi si jang man weol, aku suka gila tengok muka dia. Comel plus garang. Alahai dh macam aku. Eh. Hahahahahah. Tp mmg tk sangka la dia punya ending tu. And tk sangka jgk yg rupanya jang man weol & ku sang cheong pernah jumpa dkt masa lalu.

Aku sedih part pekerja dia satu satu pergi ke sungai sanzu tu. Tetiba sedih pulak aku. Tapi watak yg IU bawak tu mmg sgt in dengan dia. Dgn muka dia. Nampak nama pun sama dh dengan aku. Aku ayu dia IU. Hahaha. Korang ada yg layan hotel del luna ni jugak tk? Best ke tk best?

6 Comments

  1. Wahh trending ke? mesti best ni. Huaaa. I wish I have much more free time to watch dramas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk silapnya trending haritu. Hahaha. Shu pun tgk time cuti je. Tp kdg tahan mata jgk la nk hbis kn kdrama ni 😂

      Delete
  2. oohh kaki korea ni.. saya jarang2 layan korea, movie korea ada la selalu.. done follow sini #95 jemput singgah blog sy juga ye.. terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Kdg2 je layan. Kalau cuti ke tkde buat apa2 ke. Layan la korea jp. Hehe

      Delete
  3. fashion IU memang lawa habis, dari rambut sampai ke kaki semuanya cantik..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tkpe. Suka gila tengok dia dlm cita ni.

      Delete