Majlis rumah Dila


Majlis nikah sudah. Majlis malam berinai sudah. Tinggal majlis besar je belum lagi kan? Korang jgn bosan ye tengok entry yg aku post berderet deret ni. Terima kasih pada yg sudi datang dan baca. Nanti aku bagi hadiah special utk korang ye. Tunggu je. Hehehe. 

Kalini baju bukan lagi GENG MARHABAN yee! Iolss dah lawa lawa cemni panggil geng marhaban lagi taktahu la. Hahahaha. So baju kalini tidak DISPONSOR ye. TIDAK! Hahahaha. Baju ni mulanya aku tk setuju. Sebab aku takut nmpak gemuksss! Dh memang gemuk nk nmpak kurus mcm mana kan? Kehkeh 😝 

Tapi setibanya baju tu, aku pun teraii. Gais. Lawa gaissssssss. Kurus aku pakai baju ni. Huhuuu. Baju ni kami beli dekat LILY PETUNA. Masa sale 9.9 haritu. Harga asal RM139 tak silap. Lepas offer. RM99. 

Selesai makan makan dekat rumah dila. Selesai bergambar banyak2 dekat pelamin. Selesai sesi angkat mengangkat. Reunion lah apa lah dkt pelamin tuu. 

Abang rin ajak gerak pegi outdoor. Location kalini lebih kurang dgn tmpt fad haritu je. Fad haritu dkt Rockbound marina kan. Ni dkt sebelah je. Dekat jetty. Cantik jugak view dia. Macam biasa. Abang rin suruh gerak pkl 3.30. pukul 4.30 kitorang dkt mcd lagi. Sesi mengepau aku 😒 

Dalam pukul 6 lebih gituu baru kami sampai dkt Marina manjung sana tu ye. Betul kan manjung? Betul kn sekiranya aku silap. Tk berapa pasti kwsan sana. Huhuuu. 

Tempat abang rin pilih utk shoot mmg sangat nice. Dengan view boat dekat belakang. Sangat lh wow. Mari lah tengok tengok gambar masa majlis. Aku rasa aku lawa masa ni. Hahahahhahahah 😂 











Aku dengan fara kt depan tu dh mcm teletubies dh. Hahahah. Tp tkpe. Aku rasa aku comel 🤪




Ni member sekolah kitorang. Tk pasal pasal akim kena angkat. Hahaha



Yang lelaki menyelit tu. Tulaa photographer kami. Abang rin. Sangat sporting & kreatif. Srs best dpt photographer happening macam ni. 




Kening siapa ori? Aku laa . Hahaha






Yang ni sebelum kejadian akim jatuh disebabkan mamed dgn baju putih tu. Aku tk tahu nama dia. Sorry. Huhuu


Tengok lah memasing lawa. Kan? 




Wah wahh. Cantik sangat suhaida ni. Setuju tk 🤐






Lari lari punya hal. Tersungkur pengantin dibuatnya. Semua mamed punya hal. Kaki tersadung. Naya muka pengantin tk calar. Hahahaa. Ini jela gambar yg ada dekat aku. Yg guna drone yg tidur apa semua belum dapat lagi. Nanti dh dapat aku akan update lagi. Haha. Harap korang tk jemu lah yee ❤️

2 Comments

  1. Congrats both bride and groom . Btw semua cantik2 😍😍 . Ya Allah , hecticnyaaaa . . Demi gambar yang cantik sampai terjatuh pengantin 🤣🤣 . Memori kawen betul . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis. Jatuh tu mmg tidak dirancang sama sekali. Hahaha. Tersadung punya psl. Nsb la pengantin okay. Haha

      Delete