Malam berinai Dila


Okay tadi dh lepas bab nikah. Ni kita update malam berinai pulak. Masa malam berinai fad haritu kami pakai baju kelawar. Disponsor oleh ibu aku. Kalini utk malam berinai dila, kaklang dila yg sponsor kami semua baju utk malam tu. Kalini kami pakai baju kurung kedah dgn kain batik. Pengantin pulak pakai baju kebaya dgn kain pario.

Kau bayangkan kecoh2 gini nk berkain batik. Untuk langkah keselematan, aku pakai seluar pendek dkt dalam. Hahaha. Yela manade lelaki pun. Kalau melondeh pun tkde lah nampak seketul superman didalam kan. Hahahahahah. Dalam pukul 945 kami smpai rumah dila. Yela nk tunggu si fatin dgn mamed amik. Diorg mana pernah cepat. Hahahahaha. Fatin dtg amik aku dgn fad kt rumah. Fara tkyah amik. Dia selang serumah je dari rumah dila.

Sesampai je kt rumah dila, fara dh sibuk dgn kain. Padahal jalan kaki dari rumah je pun. Tu pun kain dh longgar. Hahaha naya!. Aku fad fatin biasa lah. Baru turun kereta kan. Mestilah betul kn kain. Baru molek sikit. Huhuuu. Tknpernah2 wwhh aku keluar rumah berkain batik. Mmg kain batik ibu aku sebat 😂

Yg buat henna utk bridesmaid dila jemput kak hawa. Lawa jugak dia buat. Masa fatin tunang haritu, fatin amik kak hawa nu jugak. Photographer malam tu dila amik abg rin. Fitrin ruslee. Photographer yg viral dgn pengantin viral tu. Korang nk tau viral pasal apa. Pergi lah facebook dia. Utk henna dila pulak. Dila amik kak bella. Pengantin viral yg abang rin shoot tuu.

Dalam pukul 10lebih baru kak bella sampai. So pengantin punya dh delay. Sepatutnya lepas isyak dlm pkl 9 td pengantin dh start. Tp disebabkan kak bella jauh & tk jumpa rumah. So jadi lmbt. Yg bridesmaid2 ni dh buat meriah dh. Kak hawa nk buat henna pun tk senang. Dok gelakk manjang. Tergoyang goyang. Hahahah.

Dalam pukul 12 kami 4 orang dh setel berhenna. Dh penat gelak. Kitorang berempat membedal lah apa yg patut & apa yg ada dkt atas meja tuu. Sementara menunggu si pengantin siap. Nk bergambar katanya.

Yang bestnya siphotographer ni srsly lawak dan kecoh. Kira boleh dikatakan masuk air jugak lah. Aku dh senak perut gelakkan si fatin dgn abg rin. Best wehh dpt photographer yg fun mcm ni. Srs tk rugi kalau korang nk amik dia as photographer korang.

Disebabkan aku tk dpt lagi gambar malam berinai. So ini jela yg dpaat aku tepek sikit sikit.








Kalau korang berminat nk contact abg rin. Korang boleh follow dkt ig dan fb dia. FITRIN RUSLEE. Photographer yg fun dan creative bagi aku. Paling penting sporting suka buat orang gelak. 

4 Comments

  1. Cuteee jee. Baju kurung kedah berkain batik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq awak. Kembang kita awak ckp cute ðŸĪŠ hahahah

      Delete
  2. Comel je baju kurung kedah dengan kain batik. Jarang sekali org nak pakai lagu ni skrg 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Itu pun jenuh la nk betul kan kain batik tu. Huhuu 🙊

      Delete