Comeback!



Assalammualaikum dan Hi

Lamanya aku tinggal kn blogg ni. Aku tktau kenapa guna iphone ni aku tkleh nk reply comment. Mcm guna realme tu boleh reply tp bila guna iphone tk boleh. Ada sesiapa yg tahu tk mcm mana nk fix this problem?

Okay harini dh hampir seminggu kita semua #stayathome kan? Tahun 2020 samgat banyak pahit dan manisnya. Semoga kita semud dilindungi dari sebarang penyakit. Aku nk tanya korg sesiapa yg ada nk jual ipad yg tk berapa nk mahal sgt ke laptop ke. Boleh bagitahu aku. Aku tgh mencari utk buat kerja.

Apa je korang buat sepanjang tempoh PKP ni? Aku? Aku sibuk belajar masak. Ibu aku ketagih nk masak dh tu. hahahaha. Sebulan tk boleh niaga, mau tak gian. Aku kesian dkt pekerja2 ibu yg tk dpt kerja. Kami sekeluarga tkpe lah. Abah aku ada jgk gaji. Yang lain tu? Harap kn gaji hari je.

Tapi untuk keselamatan diri sendiri dan orang lain, diorg semua setuju utk tk bukak kedai. Dan aku dh mohon kan bantuan dkt Sidang/penghulu utk yg kurg berkemampuan. Bila terbayang org yg betul2 susah tu. Allah. Kesiannya diorang kan?

Korang semua tu jaga diri jugak tau. Jangan lupa keluar bila perlu je. Kalau yg kerja tuu, stay safe ye awak semua. Lepsni mungkin kekerapan aku mengepost mcm dulu balik. InshaAllah. Hehehe.

2 Comments